Zbilja neverovatno. U gradu koji liči na seosku kasabu, i seoski vašar, sa ulicama u prigradskim naseljima punim rupa, najvažnije je "rekonstruisati" postojeći parking. Interesantno bi bilo znati odnose gradskih vladara i vlasnika firmi koje izvode radove. Nesumnjivo da se radi o velikom novcu, a one koji plaćaju, a to smo mi građani NS niko ništa ne pita, sve više podsećamo na zombije.... , a i ko nam je kriv. Šta smo birali to smo i dobili.
A kad mislite da na parkingu kod Štranda ispod mosta napravite parking, a ne da parkiramo u onoj prašini? Zbog čega Parking servis uopšte naplaćuje parking na mestu gde on NE POSTOJI???
U procesu rekonstrukcije će stradati nekoliko STABALA, uz odgovarajući izveštaj odgovarajućeg magistra da je eto, stablo počelo da se suši i da mora biti posečeno.
Sve odgovarajuće overeno pečatima i potpisima i naravno - SVE ĆE BITI LAŽ!
Na taj način će se dobiti još parking mesta za odgovarajuće guze i halapljiva usta odgovarajućih naplatnih službi.
Inače, stabla se uspešno uništavaju i sečenjem korenja, ašovima i bagerima.
A ako neko stablo i ostane živo - sledi nova rekonstrukcija.
Тај потез има негде око 300м што му дође око 1500 метара квадратних паркинг места. И шта ту кошта 7.7 милиона динара или око 42€ по метру квадратном. Али мора се признати то је много мање него бечејско бехатонирање централног трга од око 110€ по квадратном метру. А видите, као што Војвођани п...е јер све паре иду у Београд, тако ће и Сремсци једног дана поп......и.
Da, slažem se.To je prioritet.Važnijih stvari u gradu nema.Niste pomenuli, hoće li ostati (MOŽDA) koje drvo ili sklanjate sve u paketu? I Put invest je uzeo tender, ali dobro kada znamo da je sve pošteno i po proceduri.Sve po spisku....
Hm, interesantno... Prilikom parkiranja na tom delu nisam uočio ama baš nikakve velike nedostatke na tim parkinzima osim kraćeg zadržavanja vode posle obilnije kiše. To svakako nije razlog da se potroši naših 65 h. Eura. Mislim da ima prečih intervencija poput rupetina na kolovozu i dotrajalim šahtovima na Bulevarima i ulicama našeg grada gde odvaljujemo točkove i amortizere i cepamo gume a ti Miloše ovi iz put investa i karin komerca hvale se po gradu da te isplaćuju sa lepim provizijama pa vidi šta ćeš i kako ćeš. Promeni firme ponekad, već se vidi iz aviona šta radite
Rekonstuišu parking, a trotoari katastrofa, puni rupa. Ako ne gledaš gde staješ možeš vrat da polomiš. Pogotovo je za reklamu neparna strana "bulevara" Kralja Petra I , od sajma do Branimira Ćosića. Tu ni ne postoji trotoar. Gledam Ljude koji tuda prolaze rizikujući život svaki dan izbegavajući automobile i preskačući ivičnjake. Napredno, nema šta.
Da ne bude potopa kod svake provale oblaka!
"RADNIĆKI"rekonstruišite,kada obesite SLIKU svoga Vođe
da ne visi na SKELETU! mada meni ne smeta!
Ali red je red! Ćuliste za tu izreku,ne!
Mogu da nabrojim bar 20-30 potrebnijih "intervencija" od ove gluposti. Parking je sasvim korektan kakvih sve ima po ovom gradu. A uglavnom je prazan jer je crvena zona pa svi parkiraju iza po Rotkvariji. Iza postanski stedionice, Save Kovacevica i dalje. Ne mogu ispred rodjene zgrade naci mesto od njih. Ovde opet neko pere lovu. Sredite kolotrage po bulevaru da ne moramo mi sa nizim automobilima da ciljamo i manevrisemo kako ne bi razbili karter motora i ostali bez ulja.
Ja bih ukinuo sve parkinge na Bulevaru oslobođenja i podigao ogradu uz sam kolovoz da:
– vozači ne bi parkirali svoje automobile u desnoj traci i uključivali sva četiri žmigavca da bi samo nešto obavili na 5 minuta;
– pešaci ne bi prelazili Bulevar van pešačkog (uz izgradnju nekoliko pasarela ili podzemnih prolaza jer je na nekim delovima Bulevara suviše velika udaljenost pešačkih prelaza);
– i jedni i drugi ne bi gazili travnjake koji bi zamenili parking.
Ukinute parkinge bih zamenio vanuličnim parkinzima u podzemnim i nadzemnim garažama tako da budu u blizini pasarela i podzemnih pešačkih prolaza. Saobraćaj bi se tako ubrzao i sve tri trake bi bile efikasno iskorišćene (krajnja desna bi bila „žuta traka“, tj. koristila bi se za javni prevoz, a ostale dve sa ostali saobraćaj).
Ovako imamo situaciju da zbog jednog nepropisnog parkiranog vozila na svakih 50 metara imamo potpuno neiskorišćenu traku. Dakle, bačene pare. Faktički, imamo profil saobraćajnice 2+2 iako bi mogla da bude 3+3.
Ove godine ce da plate 7,7 miliona , pa ce onda dogodine da se tu menjaju cevi za grejanje, pa ce onda opet da plate 7,7 miliona. Tako su prosle godine sradili parking, ivicnjake i biciklisticke staze na bulevaru od Futoske pijace prema Maksima Gorkog, pa evo sad je sve opet raskopano. I to sve od nasih para
Da li je realno da se rekonstruise parking koji se gotovo ni ne koristi pored toliko bitnijih stvari koje bi trebalo uraditi. Ti parkinzi su uvek poluprazni i nisu uopste u toliko losem stanju, Bolje da se pozabave skidanjem ivicnjaka ispred Sajma gde su lepo iscrtali mesta kod onih salona namestaja a ivicnak skoro 30cm visok pa posle jednog parkiranja od ma reglazu trapa i mozda da se promene ramena i felne i sta sve jos... Samo da se uvaljuje behaton na sve strane to je najbitnije a ciji je to behaton i sta ga cini tako superiornim to niko ne ume da kaze. Zato se oko spensa sav rasklimao i u centru ima delova gde je lutrija posle kise proci i ne isprskati se kad se nagazi na te klimave ploce.
A da prvo malo sanirate rupe i kolotrage na kojima lomimo automobile? Na raskrsnicama preko poprecnih kolotraga prelazim sa sva 4 zmigavca, u prvoj, kao preko pruznog prelaza (domaceg, na zapadu su pruzni prelazi ravni kao staklo, ravniji nego nas asfalt). Uzas u kakvom cmaru od zemlje zivimo.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Uskoro rekonstrukcija parkinga na Bulevaru oslobođenja
Autor: Gorica Nikolin - gorica@021.rs
Novi Sad
•07.08.2017.
•14:47 > 14:49
Komentari 23
Zombin
parking?
A iza naslova...
Sve odgovarajuće overeno pečatima i potpisima i naravno - SVE ĆE BITI LAŽ!
Na taj način će se dobiti još parking mesta za odgovarajuće guze i halapljiva usta odgovarajućih naplatnih službi.
Inače, stabla se uspešno uništavaju i sečenjem korenja, ašovima i bagerima.
A ako neko stablo i ostane živo - sledi nova rekonstrukcija.
Недељко
Joka
Prečaposla?
Rasho
NS65.
"RADNIĆKI"rekonstruišite,kada obesite SLIKU svoga Vođe
da ne visi na SKELETU! mada meni ne smeta!
Ali red je red! Ćuliste za tu izreku,ne!
Mel
zekonja
Novosađanin
– vozači ne bi parkirali svoje automobile u desnoj traci i uključivali sva četiri žmigavca da bi samo nešto obavili na 5 minuta;
– pešaci ne bi prelazili Bulevar van pešačkog (uz izgradnju nekoliko pasarela ili podzemnih prolaza jer je na nekim delovima Bulevara suviše velika udaljenost pešačkih prelaza);
– i jedni i drugi ne bi gazili travnjake koji bi zamenili parking.
Ukinute parkinge bih zamenio vanuličnim parkinzima u podzemnim i nadzemnim garažama tako da budu u blizini pasarela i podzemnih pešačkih prolaza. Saobraćaj bi se tako ubrzao i sve tri trake bi bile efikasno iskorišćene (krajnja desna bi bila „žuta traka“, tj. koristila bi se za javni prevoz, a ostale dve sa ostali saobraćaj).
Ovako imamo situaciju da zbog jednog nepropisnog parkiranog vozila na svakih 50 metara imamo potpuno neiskorišćenu traku. Dakle, bačene pare. Faktički, imamo profil saobraćajnice 2+2 iako bi mogla da bude 3+3.
B54
Baš čudno !!
Nisam Robot
darko
mile ns
grad-parking
Napoleon
...
Kecmar
Sta fali ovim starim?
Ne lomite mi bagrenj
Vladan
Talac
novosadjanka
Sto ne uloze sredstva u nesto pametnije....???
Neverovatno
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H